Klantenservice

Contact opnemen

Neem contact met mij op voor al je vragen!

Algemene voorwaarden

Benieuwd hoe ik te werk ga?

Bestellingen

Zo geregeld: gegevens, status, retourneren en meer.

Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Dat gaat heel gemakkelijk! Via de webwinkel zoek je de mooiste producten uit en klik je op ‘Voeg toe’ als je het product wilt bestellen. Vervolgens ga je naar je winkelwagen, deze vind je door rechtsboven op de winkelwagen te klikken. Hier kun je alle producten die je wilt bestellen overzichtelijk bekijken. Daarna klik je op ‘Doorgaan met afrekenen’. Vul alle benodigde gegevens in, betaal met iDeal en ik regel de rest! Makkelijk toch?

Hoe kan ik afrekenen?

Je kunt in mijn webwinkel betalen via iDeal. Dit gaat altijd via een beveiligde verbinding.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en de betaling met succes is afgerond verstuur ik je producten binnen 3 werkdagen.

Mijn bestelling is defect en/of verkeerd geleverd

Geen paniek, ik ben er voor je om te helpen. Neem contact met mij op, leg de situatie daarin uit en samen zoeken we naar de juiste oplossing!

Wie bezorgd mijn pakketje?

Wanneer je bestelling bij mij binnenkomt maak ik de verzending klaar. Daarna breng ik deze naar PostNL en de bezorgdienst levert jouw pakketje keurig bij je thuis.

Kan ik mijn persoonlijke gegevens permanent verwijderen?

Dat kan! Neem even contact met mij op en geef aan om welke gegevens het gaat.
Je bestelgegevens worden standaard 7 jaar bewaard in overeenstemming met de wettelijke eisen van de Belastingdienst. Overige gegevens kan ik ten alle tijden verwijderen.

Neem contact op met je vragen!

Heb je vragen over een product, je bestelling, levering of ervaar je ergens anders problemen mee? Neem contact met mij op en dan help ik je graag.